[ Jag tränar Freja. ]

Så, när mina föräldrar var ute och plockade svamp tog jag fram stativet och kameran för att filma lite.
Jag har klippt bort några delar då Freja bl.a. bara låg ned och inte ville komma på "varsågod". Och om någon skulle undrar varför hon håller på och tuggar under slutet så var det en mjuk godis som fastnade på hennes tand, dock hade hon inte tålamod nog att låta mig pilla bort den. Men hon har blivit mycket bättre med att låta en kolla henne i munnen. :)

Musiken i början är väldigt tystlåten, så man kan behöva dra upp ljudet lite och sedan sänka det lite längre in då den blir högre. Och ja, alla tränar såklart sinna hundar barfota. (ironi)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Webbsida:

Kommentar:

Tillbaka till startsidan
Trackback
RSS 2.0